De ce să angajezi un organizator de evenimente

Deși organizarea unui eveniment nu pare mare lucru atunci când te gândești să faci asta, vei descoperi că nu este chiar așa de simplu atunci când va trebui să o pui efectiv în practică. Multe lucruri la care trebuie să te gândești, multe decizii pe care trebuie să le iei și mulți invitați pe care trebuie să îi mulțumești.

Pe măsură ce oamenii descoperă trendurile din afara țării, și în România tot mai multe persoane decid să angajeze o persoană specializată atunci când este vorba despre evenimentele pe care doresc să le organizeze. De ce să plătești pe cineva să îți organizeze evenimentul pe care ai fi putut să îl faci și în regie proprie? Am încercat să acopărim cele mai importante motive penrtu a răspunde la această întrebare.

Te bucuri din plin de eveniment

Când organizezi evenimentul în regie proprie, în ziua cea mare trebuie să ai grijă ca toate să se întâmple așa cum ai discutat, trebuie să te asiguri că furnizorii ajung la timp, că toată lumea livrează ce a promis și că toți invitații se simt bine, iar ție nu îți mai rămâne timp să te bucuri de eveniment. Un organizator de evenimente se poate ocupa de toate în locul tău. Furnizorii, desfășurătorul, produsele și serviciile livrate, organizarea invitaților și gestionarea situațiilor neplăcute sunt grija lui. Tu trebuie doar să te bucuri de eveniment și de invitații tăi.

Economisești bani

Da, ai citit bine! Economisești bani plătind un organizator de evenimente. Organizatorii de evenimente au experiență mare și multe evenimente la activ. Au legat relații profesionale bune cu furnizorii de servicii la care au discounturi substanțiale. În plus, ei știu deja ce furnizori sunt serioși, livrează la timp și au servicii și produse calitative. De asemenea, organizatorii de evenimente pot negocia prețurile și cantitativ, pentru mai multe evenimente pe care ei le organizează. Toate aceste reduceri se reflectă la final în bugetul evenimentului tău.

Nu te ocupi tu de sarcinile neplăcute

Să alegi florile sau tortul sunt sarcini plăcute în care vrei să te implici, dar un eveniment implică și organizarea transportului, așezarea la mese, așezarea invitaților în camere, stabilirea intervalului de servire a mesei și așa mai departe. Un organizator de evenimente îți va prelua toate acestei bătai de cap asupra sa. Tu te poți concentra pe schema de culori și glazura preferată.

Ai alături de tine permanent un consultant cu experiență

Când trebuie să iei o decizie importantă, cum ar fi să decizi locația sau un furnizor anume, este important să știi ce anume să cauți și de ce să te ferești. Dacă nu ai experiență vastă în domeniul organizării de evenimente, nu ai de unde să știi toate acestea și este foarte posibil să iei decizii nu tocmai bune. Angajând un organizator de evenimente vei avea alături de tine, la fiecare pas, experiența acestuia.

Afli informații care nu sunt disponibile pe internet

Poți face de unul singur research pe internet și poți afla o mulțime de informații referitoare la organizarea de evenimente. Dar asta nu suplinește un om cu experiența organizării de evenimente. El va ști mai bine dacă anumite flori sunt potrivite sau nu, dacă unele feluri de mâncare sunt potrivite sau nu și orice altceva implică un eveniment, tocmai pentru că a mai lucrat cu ele și știe exact cum se comportă în condițiile date.

În ziua evenimentului ai un prieten pe care te poți baza 100%

Poate mai important decât toate cele mai de sus este faptul că în ziua cea mare ai alături de tine un prieten care se dedică 100% evenimentului tău și reușitei acestuia. Pentru el, cel mai important lucru în ziua respectivă este ca totul să iasă perfect, iar tu să te simți minunat. Ai alături de tine un prieten pentru care binele tău este prioritatea numărul 1.

Ai un eveniment important și cauți un prieten? Hai să bem o cafea bună împreună și să vedem cu ce te putem ajuta.

Echipa Prime Time Events

Contacteaza-ne